Nowiutkie przestrone, pośpieszne i nowoczesne tramwaje dla obywateli Krakowa.

Nowe przestrone, szybkie dodatkowo światłe tramwaje dla obywateli Krakowa.

Idealne wieści dla pasażerów łodzkiej komunikacji miejskiej. W boku przestano działania zespolone z rozszerzającą się procedurą przetargową przy dzisiejsze tramwaje. Podpisano zgodę przy ich złożenie. Poniżej przesłana dzisiaj reklama prasowa od konsorcjum instytucji Solaris dodatkowo Stadler.


We wtorek, 16 stycznia 2018 Miejskie Przedsiębiorstwo Transportowe SA w Krakowie w obecności Prezydenta Krakowa podpisało z przedsiębiorstwie firemek Solaris Bus & Coach SA dodatkowo Stadler Własna Sp. z o.o. umowę ramową (obejmującą 50 tramwajów) wraz z kartą realizacyjną głównej stronie zamówienia obejmującej dostawę 35 tramwajów.

Nowe niskopodłogowe tramwaje będą przedstawiać długość 33,4 metra. Zostaną wyposażone w klimatyzację, monitoring, oświetlenie ledowe wnętrza także współczesny system informacji pasażerskiej złożony z głosowego zapowiadania odpoczynków także tablic wyświetlających trasę przejazdu. W jakimś z tramwajów zostanie postawiona specjalna platforma, jaka ułatwi wsiadanie dodatkowo wychodzenie osobom niepełnosprawnym pasjonującym się na samochodach. W kluczu będą ponad dane automaty biletowe, w jakich pasażerowie za bilet zapłacą nie tylko monetami, natomiast też kartą płatniczą. Z nauką o klientach telefonów również smartfonów na poręczach zostaną postawione porty USB umożliwiające ładowanie urządzeń mobilnych. W drzwiach wagonów będzie funkcjonował organizm mienia pasażerów, umożliwiający pomiar liczby przewożonych postaci dodatkowo zidentyfikowanie tras, przy jakich konieczne jest np. zwiększenie częstotliwości kursów.

Nowe tramwaje będą tworzyły ogromniejsze aniżeli aktualne stanowiło dotychczas drzwi – 1,4 m. To podejście pozwoli szybszą wymianę pasażerów na odpoczynkach. Z serii specjalna konstrukcja jezdna ram wózków zapewni ograniczenie zużycia kół oraz torowiska, a również wpłynie na obniżenie drgań emitowanych podczas podróży, co podniesie komfort podróżowania. Nowe tramwaje dzięki zastosowaniu awangardowych rozwiązań będą gwarantować bezpieczny przejazd. Każdy wagon będzie zaopatrzony w tak zwany. absorbery energii, które będą doskonale minimalizować skutki sprzeczności z drugimi samochodami.

Tramwaje będą ciepłe dla media. Wykorzystany w nich organizm rekuperacji umożliwi zużywanie energii wytwarzanej m.in. przy hamowaniu. Ergonomiczna kabina dodatkowo użyteczny fotel zapewnią z kolei komfortowe warunki książce dla motorniczych.

Należałoby też podkreślić, iż dwa inne tramwaje z ostatniej partii będą jak główne w Krakowie urządzone w innowacyjny system, który zezwoli na podróż z indywidualnym pantografem, bez używania z siatek trakcyjnej na aspekcie ok. 3 km (pozostałe wagony będą planowały instalację umożliwiającą postawienie owego sposobu w perspektywy). To zwolnienie ma dać jazdę tramwajom w przypadku, jeśli nie będzie granicy wykorzystywania z internecie trakcyjnej (np. w przykładu awarii internecie lub awarii w sklepie energetycznym).

Solaris Tramino był sprawdzany w Krakowie w 2015 roku. Tutaj w momencie obsługi linii nr 1 w drogi Salwator - Wzgórza Krzesławickie. Ulica Dominikańska.


Wartość takiego zamówienia 35 tramwajów to jeszcze 314 mln zł, zaś dofinansowanie z Kalendarza Operacyjnego Infrastruktura również Miejsce na biega 2014-2020 dla tejże Lokat wyniesie prawie 125 mln zł.

- Podpisana zgoda na dostawę 35 tramwajów sprawia, iż MPK SA zaczyna właśnie realizację dziewiątego z organizacji programu unijnego. Liczbę każdych unijnych wzorów realizowanych poprzez krakowskiego przewoźnika wynosi już więcej 1,6 mld złotych polskich z czego mało 1 mld to chwyty pozyskane z unijnych funduszy – prowadził po podpisaniu umowy Rafał Świerczyński, prezes zarządu MPK SA w Krakowie.

- Początek współpracy pomiędzy Solarisem a krakowskim MPK sięga 1997 roku. Stąd także oczywiście dużo raduję się, że do siedziby Małopolski przybędą kolejne polskie pojazdy. Tym zupełnie będą to swoje tramwaje

Liczby nowe tramwaje powinny dojść do Krakowa na początku 2020 rok. Cały układ zgodnie z kartą zawiera stać spełniony w trzecim kwartale 2020 roku.

- Wysoce się cieszymy, że wspólnie z swym Mężem będziemy wprowadzać tenże wspaniały projekt. Jestem świadomy, iż polskie niezawodne, estetyczne dodatkowo komfortowe tramwaje zaprojektowane specjalnie dla miasta Krakowa będą świetnie działały zarówno pasażerom jak dodatkowo przewoźnikowi

Sztuka tego układu umożliwi kontynuowanie procesu zrezygnowania z związku wagonów tramwajowych z ostrą podłogą. Dzięki temu podniesie się liczba tramwajów niskopodłogowych, natomiast ostatnim jednym ułoży się popularność dodatkowo komfort prowadzenia w Krakowie, zwłaszcza dla kobiet dorosłych, niepełnosprawnych i rodziców jadących z niewielkimi dziećmi.


Istotne informacje techniczne tramwaju o marce Tramino Kraków:

Długość całkowita – 33,4 m
Szerokość pojazdu – 2,4 m
Liczba mieszkań będących - 80
Całkowita pojemność samochodu – 227 (siedem osób/m²).

Komentarze